411.000 euros per promocionar el turisme a la Costa Daurada
Els representants dels 27 organismes públics i privats de la Costa Daurada s'han reunit a la Diputació de Tarragona per fer oficial la signatura del Conveni Corner que un any més vetlla per a la promoció turística conjunta del territori a través de la participació en fires.
Un 19% més d'inversió respecte a 2019
Amb els 411.000 euros d'inversió, dels quals un 64% és assumit per la pròpia Diputació, també es vol potenciar el creixement del turisme a la demarcació a través de la comunicació i el màrqueting.
9 fires i 1 promoció internacional
La Costa Daurada serà, a més, present als següents certàmens adreçats a públic final: Vakantibeurs a Utrech (Països Baixos), Navartur a Navarra, Sevatur al País Basc o B-Travel a Barcelona. Pel que fa a fires de caràcter professional, la promoció conjunta prevista durà la Costa Daurada fins a Fitur, a Madrid, i a les següents fires internacionals: World Travel Market de Londres, (Regne Unit) MITT de Moscou (Rússia), UITT de Kíev (Ucraïna) i ITB de Berlín (Alemanya). També comptarà amb presència a un certamen d’un producte especialitzat, concretament el golf, amb la lGTM que enguany tindrà lloc a Escòcia.
Accions de màrqueting i comunicació
La Diputació destaca la promoció amb el portal líder 'Booking' amb l'objectiu de potenciar la comercialització de l'oferta d'allotjament de la Costa Daurada. El conveni tampoc vol oblidar l'interior, un espai geogràfic que lluita contra el despoblament.