Back to top

Un altre cop les entrades...

Com ja va passar la setmana passada, les invitacions que s'han posat a l'abast de la ciutadania per Misericòrdia han tornat a ser motiu de crítica. El sistema les ha activat abans d'hora i molta gent no ha tingut ni l'opció d'agafar-ne.

Aquest dimecres a la tarda, a partir de les 16.00 h, es posaven a disposició de la ciutadania les entrades per les revetlles de Misericòrdia, alguns concerts, i també actes emblemàtics com el Ball Solemne de l'Àliga de Reus a l'interior del Santuari, acompanyat dels Goigs de Misericòrdia interpretats per l'Orfeó Reusenc. Es tractava d'un paquet delicat d'invitacions, perquè de rebut era creure que tornarien a volar. 

Dit i fet. Però aquest cop, les persones que s'han connectat puntualment a la plataforma en línia per aconseguir els passis s'han topat amb el fet que les entrades ja estaven esgotades. El problema ha estat una errada tècnica que ha provocat que s'activessin les invitacions abans d'hora. Tothom que ha estat atent minuts abans de les 16.00 h ha tingut l'opció d'agafar-ne -que no vol dir que ho hagin pogut fer, perquè el sistema també ha tingut alts i baixos-. 

Indignació a les xarxes

Alguns usuaris han compartit els problemes que han tingut per aconseguir entrades o el seu enuig amb el sistema per no haver pogut aconseguir-les. 

A més, també s'ha generat indignació perquè el preu d'algun dels concerts de pagament era del doble del que es va anunciar inicialment. 

L'Ajuntament ampliarà el nombre d'entrades

Davant de la polèmica, l'Ajuntament ha llançat un missatge explicant que "s'han produït diverses incidències tècniques" i que estan treballant per solucionar-les. En aquest sentit, donen les següents alternatives als ciutadans que s'han vist afectats:  

  • En els casos que s’ha cobrat un import que no corresponia a l’acte en qüestió, es retornaran els diners en els pròxims dies.
  • Algunes de les entrades s’han habilitat abans d’hora, per un problema informàtic amb el fus horari.
  • Les persones que han adquirit les entrades i no les han rebut, poden adreçar-se a l’adreça entrades@reuscultura.cat i se’ls faran arribar els tiquets. Aquest mateix correu és el que es posa a disposició de la ciutadania per resoldre les incidències que s’hagin pogut produir durant la venda d’entrades.

D'altra banda, també anuncien que a causa de les molèsties i de les incidències s'ampliaran el nombre d'entrades -sempre respectat les mesures de seguretat-, però encara no han concretat quan serà. Finalment, recorden que si s'han adquirit tiquets, però no es té previst fer-ne ús, es poden alliberar per tornar-los a posar a la venda.  

Paraules clau:

Notícies relacionades