Back to top

Arima - "Un destí tràgic"

La primera convenció de videojocs de Reus coneguda com "Mr. Game" ha obert les seves portes. Durant un cap de setmana, els convidats van tenir l'oportunitat de veure els últims llançaments com Red Dead Redemption 2 (PS4, XboxOne), Just Dance 2019 (PS4, XboxOne) i Fortnite per a PC, però també centrada en Geek i Anime Culture.
Arima - "Un destí tràgic"

Imatge de 3D2 Entertainment

Però cap d'ells va destacar tant com un petit estudi indie anomenat "3D2 Entertainment", que ha mostrat un prototip per al seu joc "Arima".

Arima és un videojoc de rol amb música 'western' ambientat en un món de fantasia 3D. La protagonista és una nena que ha perdut els seus records. Únicament amb una flauta, la nena es proposa no només recuperar els seus records, sinó descobrir els grans secrets i misteris del món on es troba.

El que diferencia aquest joc a d'altres d'aquest tipus és el fet que el combat té un toc únic. Pel contrari a la majoria d'altres videojocs de rol, on només s'emmascara un botó o s'executa un encanteri, el jugador ha de prémer un botó al ritme de la música per tal que el seu moviment faci efecte. Això fa que cada enemic i tots els 'monstres finals' lluitin a la seva manera.

De fet, la música té un paper clau en aquest joc. El lloc web dels desenvolupadors també menciona que els trencaclosques i certes parts del joc també estaran influenciades pel ritme. La banda sonora és molt subtil i complementària al món imaginari creat pels desenvolupadors. És un apunt que sovint, se sol veure en els jocs del món obert. El món en si mateix és molt encantador i imaginatiu, uns detalls que es poden observar per exemple, en el disseny del personatge escollit pel jugador.

Encara que personalment, no vaig poder jugar durant molt de temps, vaig poder experimentar l'encant del joc i vaig poder sentir l'amor i la dedicació en què s'ha cuinat aquest projecte. L'equip darrere d'aquest joc també ha demostrat comptar amb un concepte de belles arts molt conceptuals.

Però malgrat l'esforç i el temps que van entrar en aquest projecte, encara han d'enfrontar-se a un obstacle. Tràgicament no tenen una editorial per al seu joc. Sens dubte, és trist veure tant esforç i considero que aquest gran concepte es malgastarà, especialment en el món de joc modern d'avui, que està ple de conceptes o de seqüeles avorrides.

Personalment espero que puguin trobar un editor que cregui en ells i els ajudi a fer d'"Arima" un joc complet i amb molt futur.

Des d'aquí, us recomanem que consulteu el seu canal de contracció o el lloc web per obtenir més informació sobre el seu joc.

Arima està previst que sigui llançat el 2019 tant per al PC com per a Nintendo Switch.