Back to top

Augmenta el turisme cultural a Reus

La campanya turística d'estiu a Reus ha consolidat la ciutat com a una oferta atractiva pels turistes que la visiten. Amb una tendència a l'alça, el nombre de turistes que han visitat la capital del Baix Camp aquest estiu s'ha incrementat en un 2,5% i la venda de la polsera turística Visit Reus, també ha augmentat.
Montserrat Caelles, regidora de Promoció de Ciutat de Reus, en Roda de premsa de balanç de les dades de turisme a Reus.

Reus ha acollit durant tot l'estiu prop de 35.000 visites en alguns dels espais turístics de la ciutat, un 2,5% més que en la campanya de l'any passat. Unes dades que consoliden la capital del Baix Camp com un reclam pel turisme cultural. D'aquesta manera, l'equipament que més ha augmentat el nombre de visitants ha estat l'Institut Pere Mata, amb un increment del 17%. Per altra banda, la Polsera VisitReus!, també ha registrat una tendència ascendent des de la seva implementació l'any 2017.

Emfàsi en el turista rus i el de proximitat 

Durant aquest període estiuenc, la ciutat també ha rebut un augment del turisme de proximitat, principalment de la demarcació de Barcelona. Per altra banda, els visitants alemanys i nòrdics també han augmentat durant aquesta temporada. El turista més nombrós però, segueix sent el rus ja sigui per la quantitat d'equipaments que visita com pel nombre de polseres que compra, que enguany gairebé s'ha doblat.

Visites de tardor

Aquest mes d'octubre ja s'ha iniciat la campanya de tardor, una temporada marcada per un canvi de perfil de visitants. Destaquen els turistes que viatgen en grup on la ciutat rep gran quantitat de visitant francès o les visites educatives dirigides a estudiants, siguin de Reus o d'altres punts del territori.

Paraules clau:

Notícies relacionades