Back to top

Balanç positiu de la campanya "Tot queda a Casa"

Les associacions comercials El Tomb de Reus i la Via T de Tarragona fan un balanç positiu de la campanya "Tot queda a casa". Les jornades que van finalitzar el passat 7 d'abril han comptat amb la participació de més de 300 establiments de les dues ciutats. L'objectiu és fomentar el moviment de clients entre els establiments comercials de Reus i Tarragona.
Balanç positiu de la campanya "Tot queda a Casa"

Més de 300 establiments de Reus i Tarragona han participat en la campanya "Tot queda a casa" amb l'objectiu de promoure conjuntament el comerç de les dues ciutats. Aquestes jornades comercials s'han dut a terme amb motiu de la Setmana del Comerç i estan organitzades pel Tomb de Reus i Via T, les dues associacions de botiguers dels dos municipis impulsors. Aquesta segona edició ha consistit principalment, a repartir 15.000 butlletes rasca amb diversos premis i descomptes que van ser repartits entre els clients dels establiments participants.

Gemma Molner és presidenta de l'associació comercial "El Tomb de Reus" i explica que "el que volem és que en lloc de marxar fora del territori, la gent de Reus i Tarragona primer tasti el comerç d'aquestes dues ciutats. Si una cosa no la troben a una ciutat, en tens una altra a 10 quilòmetres per poder-la també provar i que si evidentment no es troba alguna cosa concreta en cap d'aquestes dues ciutats, és difícil, però si no trobessin el que busquen, llavors que marxin del territori però són campanyes pensades pel territori i per donar-nos a conèixer".

La campanya també ha comptat amb un concurs on els participants havien de fotografiar alguna de les diverses performances musicals que es van fer pels carrers de les dues ciutats amb motiu d'aquestes jornades.

Montserrat Caelles, regidora de Cultura i de Projecció de Ciutat explica que "qualitat i proximitat, jo crec que no pararíem de trobar d'adjectius que ens defineixen com a la millor opció. Per tant a partir d'aquí s'han de trobar aliances estratègiques i posar en valor un territori que té molt a oferir i una oferta fantàstica que no es pot deixar de banda i s'ha de visitar i s'ha de gaudir".

El Tomb de Reus amb el suport de Reus Promoció porten a terme aquest tipus de campanyes per tal d'augmentar la competitivitat dels establiments comercials i fer que la ciutat esdevingui una destinació comercial de referència.

Paraules clau: