El barri Gaudí remodelarà el seu pont el 2020

Les condicions del pont que separa el barri Gaudí de l'avinguda dels Països Catalans s'han posat sobre la taula a la reunió entre l'alcalde Carles Pellicer i la direcció de Planificació d'Adif. El batlle s'ha compromès a resoldre els problemes d'aquesta instal·lació de cara a 2020. "Estem disposats a remodelar-lo, però ells han de fer la part que els correspon, que és el sostre. Ambdós equips tècnics es posaran en contacte i treballaran conjuntament per tenir-ho enllestit a 2020", diu l'alcalde de Reus, Carles Pellicer.
Un pont que, segons l'alcalde i els veïns del barri, fa més de setanta anys que està en males condicions i això dificulta la cohesió entre el barri Gaudí i la ciutat. "Falta il·luminació i té moltes fisures, cosa que obliga a anar amb paraigües quan plou", explica la presidenta de l'Associació de Veïns Barri Gaudí, Maria del Mar Escoda.
Segons l'associació de veïns, l'any 2014 ja es va presentar a la Subdelegació del Govern una petició per millorar el pont, tot i que els arranjaments que s'hi van fer van ser mínims.