Back to top

BASE Gestió d’Ingressos estrena una nova oficina d’atenció a la ciutadania a Reus

L’organisme autònom de la Diputació de Tarragona es trasllada a una nova seu a la capital del Baix Camp, per tal de donar un millor servei

Aquest mes d’agost la seu de BASE Gestió d’Ingressos a Reus s’ha traslladat al carrer Zorrilla, 1, un espai més ampli que el que ocupava anteriorment i en una zona cèntrica de la ciutat.

Necessitats del personal d'oficina i serveis als ajuntaments

interior

A la nova seu disposa d’espais diferenciats, donant resposta a les necessitats del personal de l’oficina i als serveis que ofereix als ajuntaments, tant el propi organisme BASE Gestió d’Ingressos com el Servei d’Assistència Municipal (SAM) de la Diputació de Tarragona.

Tràmits i serveis

Els ciutadans poden realitzar tots els tràmits i serveis propis de BASE Gestió d’Ingressos respecte les seves obligacions tributàries i exercir els seus drets i garanties establerts a les noves oficines.

L’espai compta amb una àmplia zona d’espera i d’atenció als ciutadans, una zona interna de treball, sala de reunions, despatxos, zona per arxiu i altres espais complementaris. També actua com a finestreta única en tràmits i serveis d’altres administracions (Agència Tributària de Catalunya, la Direcció General de Trànsit, la Gerència Territorial del Cadastre, o com a entitat emissora de certificats idCAT).

Paraules clau:

Notícies relacionades