BASE Gestió d’Ingressos estrena una nova oficina d’atenció a la ciutadania a Reus
Aquest mes d’agost la seu de BASE Gestió d’Ingressos a Reus s’ha traslladat al carrer Zorrilla, 1, un espai més ampli que el que ocupava anteriorment i en una zona cèntrica de la ciutat.
Necessitats del personal d'oficina i serveis als ajuntaments
A la nova seu disposa d’espais diferenciats, donant resposta a les necessitats del personal de l’oficina i als serveis que ofereix als ajuntaments, tant el propi organisme BASE Gestió d’Ingressos com el Servei d’Assistència Municipal (SAM) de la Diputació de Tarragona.
Tràmits i serveis
Els ciutadans poden realitzar tots els tràmits i serveis propis de BASE Gestió d’Ingressos respecte les seves obligacions tributàries i exercir els seus drets i garanties establerts a les noves oficines.
L’espai compta amb una àmplia zona d’espera i d’atenció als ciutadans, una zona interna de treball, sala de reunions, despatxos, zona per arxiu i altres espais complementaris. També actua com a finestreta única en tràmits i serveis d’altres administracions (Agència Tributària de Catalunya, la Direcció General de Trànsit, la Gerència Territorial del Cadastre, o com a entitat emissora de certificats idCAT).