Back to top

Bona acceptació de la campanya nadalenca "A Reus x2"

La iniciativa impulsada per El Tomb de Reus, Unió de Botiguers i El Pallol fa més d'una setmana que està en marxa i alguns establiments han exhaurit els tiquets inicials.
Bona acceptació de ls consumidors en la campanya nadalenca "A Reus x2"

Els reusencs i reusenques ja estan participant a la campanya "A Reus X2,guanya el doble del què compris". La iniciativa sorteja diversos premis en vals de compra als establiments adherits a la campanya impulsada pel Tomb de Reus, Unió de Botiguers i el Pallol. D'aquesta manera els consumidors reben un val de 20 "reuros" per cada 20 euros de compra. Un cop acumulats aquests "reuros" s'han de descanviar al Gaudí Centre per les butlletes per participar en els sortejos.

Meritxell Barberà, de l'establiment Tomàs Barberà explica que "Aquests dies hi ha més afluència de gent a les botigues i la veritat és que estem en un bon ritme de donar tiquets. Hi ha gent que coneix la campanya i n'hi ha que no i els ho expliquem".

Des del Tomb de Reus s'ha manifestat que la iniciativa està tenint molta acceptació. La campanya va començar el passat 23 de novembre coincidint amb el Black Friday, i on es van repetir centenars de vals "reuros", exhaurint els tiquets inicials en alguns dels establiments. Per altra banda, el Gaudí Centre també ha notat el moviment de persones que han anat a descanviar els "reuros"per les butlletes del sorteig.

Cisca Laguna està a la recepció del Gaudí Centre i explica que "des que va començar la campanya la gent va venint. Sobretot els divendres i dissabte òbviament però en general força gent està venint a tirar la butlleta".

Anna Baró, del Colmado Baró afegeix que "Ens agrada la iniciativa, és una campanya molt participativa i els premis es quedaran aquí, que això ens interessa molt al comerç local".

Els sortejos se celebraran els dies 21 i 28 desembre i 4 de gener es podran veure en directe per Canal Reus TV.

Paraules clau:

Notícies relacionades