Back to top

El CF Reus Deportiu s'ofereix com a eina de promoció de ciutat

JORDI OLÀRIA GRAS

El Club de Futbol Reus Deportiu estima que l'impacte econòmic de la seva activitat sobre la ciutat és d'un milió d'euros

Aquesta aproximació, segons el seu gerent, Ferran Pujol, es dedueix de la seva despesa en massa salarial i en proveïdors. Més enllà de les xifres econòmiques, Pujol va oferir el club a Reus com una eina de promoció de ciutat, seguint el model que ha portat a municipis equiparables a la capital del Baix Camp a treure rèdit econòmic de l'equip de futbol local.

El projecte actual del Reus és, doncs, exercir de punta de llança a l'hora, per exemple, d'organitzar un partit amistós. La idea és que pugui servir perquè els actors econòmics de la ciutat facin contactes i ampliïn el negoci fora de la seva àrea d'influència actual, de la mateixa manera que els agents estrangers vegin Reus com part del seu mercat potencial.