Back to top

El CF Reus, nous reptes econòmics de cara la temporada vinent

Amb la temporada finalitzada pel Club de Futbol Reus Deportiu, ja toca començar a pensar en com afrontarà l'entitat roig-i-negra el segon any a la Divisió de Plata. Un dels temes primordials a tractar és el pressupost del qual disposarà el club per tornar a arrencar la lliga.
La samarreta d'enguany del CF Reus amb Borges com a patrocinador oficial

3,4 milions d'euros. Amb aquests diners arrencava el Club de Futbol Reus Deportiu el setembre de l'any passat en el seu debut a Segona Divisió.

Sent el club que menys podia invertir en la seva plantilla, el Reus ha acabat a meitat taula classificatòria. Fent una comparativa, el Rayo Vallecano disposava del pressupost més alt de la Liga 123 amb 13,3 milions d'euros i ha finalitzat la temporada únicament una posició per sota dels reusencs.

Al Reus li toca pensar ara amb la temporada següent, ja que segons el màxim accionista del club, l'objectiu de l'equip és quedar al primer terç de la classificació. Una fita que necessita més diners si es vol fer possible. Fins ara el principal espònsor havia estat Borges, un patrocinador però que no té la continuïtat assegurada de cara l'any vinent.


"Borges segur que seguirà sent una part important dels patrocinadors del club", comenta Joan Oliver, màxim accionista del club roig-i-negre, "Però evidentment en el procés de creixement hi ha altres possibilitats que ens han arribat i veurem a quina s'opta finalment".

Com agraïment a l'empresa reusenca el Reus va creure necessari portar el nom de Borges a la samarreta i arreu d'Espanya. Ara però, toca formar un projecte més ambiciós i per tant s'hauran d'invertir més diners amb un patrocinador més potent.

Una de les principals preocupacions dels aficionats és la pujada dels preus dels abonaments per cobrir aquest buit que fins ara estaven en 440 euros a tribuna alta, 320 a tribuna baixa i 180 a gol i lateral. A més a més, caldrà afegir també els diners que invertiran els inversors, com el mateix Joan Oliver.