El comerç local fa pinya amb el cinema de Cambrils
"Que la gent vingui a Cambrils a comprar, a anar al cinema i que s'hi quedi". Aquest és l'objectiu de la campanya "Comprar a Cambrils és de Cine". Segons el responsable de La Rambla de l'Art tant sols el 25% dels espectadors d'aquesta sala independent és de Cambrils. Una xifra que es vol revertir per fer front a la complicada situació que passa el cinema des de fa uns mesos pel deute contret amb l'ajuntament per l'impagament de l'IBI. "Sense aquest recolzament que estem rebent a diari ens costaria més tirar endavant, les penes millor passar-les acompanyades", ha asseverat Badimon.
La iniciativa, la primera amb la Unió de Botiguers, s'iniciarà la setmana vinent i consisteix en què totes aquelles persones que comprin als establiments adherits a la Unió de Botiguers entraran en un sorteig per aconseguir 25 entrades al cinema. Els tiquets de compra es podran dipositar a les urnes de la Revista Cambrils i del Centre de Les Basses abans del 5 d'abril quan està previst que es faci el sorteig.
La iniciativa vol potenciar "proximitat i l'especialització" dels comerços locals i del cinema segons ha assenyalat el president de l'Associació Cultural de Tarragona i Terres de l'Ebre. Víctor Feliu també ha explicat que aquesta no és l'única acció que s'està promovent per ajudar a La Rambla, sinó que ja s'estan preparant diversos cicles especialitzats pels propers mesos i, així, crear una comunitat de cinèfils. El primer dels cicles estarà dedicat a director català Josep Maria Font i se celebrarà aquest abril.