Back to top

Diputació, municipis i empreses destinaran 287.000 euros a la promoció turística

El conveni Corner l'han signat, un any més, 24 entitats públiques i privades. El pressupost és un 20 % superior al de l'any passat. El seu objectiu és promocionar turísticament el Camp de Tarragona.
Foto de família dels 24 signants del conveni

287.000 euros és el pressupost del conveni Corner d'enguany. Es tracta d'un acord entre la Diputació de Tarragona i 23 entitats, públiques i privades, per a la promoció turística del Camp de Tarragona. La dotació d'enguany és un 20 % superior a la del 2017 i serveix per tenir presència a 9 fires, a més de costejar material de màrqueting i comercialització.

Els 24 signants són els mateixos de l'any passat, i van des d'Ajuntaments com els de Reus i Tarragona fins a ens supramunicipals, com el Consell Comarcal del Baix Camp o la pròpia Diputació. També hi participa el sector privat, des d'empreses com Port Aventura o Aquópolis a associacions d'hotels, càmpings o apartaments. El pressupost de 287.000 euros s'aporta de manera proporcional entre els 24 integrants del conveni Corner.