Back to top

Els al•licients del CF Reus per quedar el més amunt possible

Amb la permanència virtual assegurada el Club de Futbol Reus Deportiu s'ha de plantejar ara nous objectius abans de finalitzar la competició regular. El principal, millorar la posició dins la taula classificatòria respecte a la temporada passada on l'equip, va acabar 11è.
Imatge d'un entrenament del CF Reus

Amb 55 punts i 11è a la taula classificatòria. Amb aquesta posició va acabar el Club de Futbol Reus Deportiu la temporada passada. Millorar enguany les estadístiques és l'objectiu principal de direcció tècnica. Són molts els factors interns del club que depenen de la posició en què el Reus finalitzarà enguany LaLiga123. La reputació del club passa també per aquests últims encontres.

Ho explica, Sergi parés, director esportiu roig-i-negre: "Hem d'esprémer aquests últims partits i jugar-los al límit. Són finals independentment dels punts que tinguéssim, ja que és molt important competir fins a l'últim dia. A partir d'aquí treballarem per tenir la mateixa estructura, en la mesura del possible, de jugadors de cara la temporada vinent".

La continuïtat d'alguns jugadors en plantilla passa per aquest final de lliga, i és per aquest motiu que toca demostrar el millor de si mateixos en els propers encontres sense la pressió de la salvació. La directiva ja ha confirmat que l'objectiu és conservar el màxim de jugadors possibles d'aquesta temporada.

"Pot ser que jugadors amb poca participació en el terreny de joc hagin tingut importància al vestuari i també ens els quedéssim. Nosaltres som partidari de crear un clima on els jugadors creixin i estiguin feliços".

Millorar els resultats de la temporada passada és a priori, un repte fàcil d'aconseguir. Tan sols 3 punts separen als roig-i-negres de la campanya 2016/2017 quan en aquests moments, el Reus sumava 48 punts ocupant la 12a posició. També es sumen 3 gols més que l'any anterior amb 29, respecte dels 26 de l'any passat. Per últim, el factor econòmic és també un al·licient més per escalar el més amunt possible. Existeix una diferència d'entre 100.000 i 200.000 euros d'inversió per drets televisius.