Back to top

Els Bons Reus deixen un impacte de més de 5 milions d'euros al comerç local

S’han dut a terme un total de cinc edicions des de l’inici de la pandèmia, amb l’objectiu de pal·liar els seus efectes sobre el comerç de proximitat.

La regidoria de Promoció de Ciutat ha tancat la iniciativa Bons Reus amb la darrera campanya, els Bons Reus Tardor, amb un impacte econòmic total de 5.146.246 euros i una inversió feta per l’Ajuntament, en el marc del Pla de Reactivació Econòmica i Social de 1.210.000 euros. Una trentena de municipis d'arreu de l'Estat interessats en aquesta iniciativa, entre els quals es troben Lleida, Girona, Lugo o Madrid. En total, s'han dut a terme un total de cinc edicions des de l'inici de la pandèmia, amb l'objectiu de pal·liar els seus efectes econòmics sobre el comerç de proximitat.

La seva darrera edició, la d'aquesta mateixa tardor, ha tingut un impacte econòmic de més d'un milió i mig d'euros en el teixit comercial de la ciutat. Aquesta ha estat la cinquena i darrera edició d'una campanya comercial d'impacte directe que va gestar-se durant l'inici de la pandèmia i que un any i mig després ha provocat que cada val de descompte de 5 euros -d'inversió pública- s'hagi multiplicat per més de 4 en tiquets de compra.

Amb més d'1.200.000 euros d'inversió pública, l'Ajuntament ha destacat aquest dimarts la col·laboració publicoprivada duta a terme gràcies a aquesta iniciativa. Un treball conjunt, en el marc de la Taula de Comerç, que també ha servit per cohesionar a les diferents associacions i agents comercials de la ciutat.

Aprofitar l'embranzida

En paraules de la regidora de promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, aquesta unió s'ha d'aprofitar per seguir treballant en projectes col·laboratius entre el sector públic i el privat que ja són sobre la taula, com les Àrees de Promoció Econòmica Urbana, les APEU.

Paraules clau:

Notícies relacionades