Back to top

Els exregidors de C's es presentaran amb dCIDE

dCIDE, un partit de centreesquerra d'abast estatal. Així es defineix la formació política que liderarà els tres dels antics regidors de Ciutadans de Reus Juan Carlos Sánchez, Pepa Labrador i Guillem Figueras.
dCIDE

Els fins ara tres regidors de Ciutadans a Reus han desvetllat sota quina marca es presentaran als comicis municipals. Tal com va avançar Canal Reus, fa dies que estaven treballant l'opció, i aquest dimarts han concretat que es tracta de dCIDE, un partit que es descriu com una formació de "centreesquerra d'àmbit estatal i constitucionalista".

Juan Carlos Sánchez, Pepa Labrador i Guillem Figueras lideraran aquest partit que es va constituir a Barcelona l'any 2016. El fins ara quart regidor, Damián Morales, ja va anunciar que s'allunyava de la vida política.

L'equip fins ara taronja han reiterat que tenen el suport de la militància i que han fet aquest pas per no perdre els valors amb els quals van entrar a Ciutadans. dCIDE es postula com una formació que defensa la sobirania d'Espanya, uns valors que esperen fer arribar a l'Ajuntament.

dCIDE, Centro Izquierda de España

Dcide

 

Web del partit

A la seva web es defineixen  de la següent forma:

CENTRO: significa que somos moderados, que no creemos en ningún tipo de radicalismo excluyente, sectario, que divida a la sociedad en bandos irreconciliables y enfrentados. El término centro tiene también el significado de encuentro, de lugar de reunión. Queremos reunir a todos los que consideren a la izquierda como su opción política preferente, pero que mantengan al mismo tiempo un fuerte sentido crítico, abierto, alejado de todo dogmatismo.

IZQUIERDA: igualdad, derechos sociales, libertad. Al definirnos dentro del campo de la izquierda nos situamos ideológicamente del lado de una noble tradición que ha defendido siempre la Ilustración: la emancipación humana, la libertad democrática, el ejercicio de la razón, la palabra frente al desprecio o la amenaza, la verdad como fundamento de la acción política, el respeto a la ley y la sensibilidad social.

DE ESPAÑA: el tercer concepto de Centro Izquierda de España indica la defensa de la soberanía española, de la nación como espacio del bien común, de ciudadanos libres e iguales. ¿Por qué? Porque en buena medida, la izquierda ha sido la causante, por inhibición, de la hegemonía moral del nacionalismo identitario. Un error, un complejo, una traición a la igualdad de los ciudadanos frente a los privilegios de los territorios.

Notícies relacionades