Back to top

Instagramers promocionen la Fira de l'Oli de Reus

LAURA ROIG

Captar la realitat a través d'una càmera fotogràfica, mòbil o tauleta, i difondre-la a través de les xarxes socials. Aquesta és la principal afició dels instagramers, una afició que aquest dissabte ha desplegat tot el seu potencial a Reus per promocionar la vintena Fira de l'Oli DOP Siurana.

L'Institut Pere Mata de Reus ha estat el punt de trobada d'una seixantena d'instagramers que han participat al concurs de promoció de la 20a Fira de l'Oli DOP Siurana.

Durant tot el matí han visitat diferents espais del patrimoni de Reus i els han fotografiat, integrant, en ocasions, la imatge d'una ampolla d'oli DOP Siurana o del millor pa de pagès català del Forn Sistaré, productes que estaran presents en la Fira de l'Oli que se celebrarà aquest divendres i dissabte a la plaça Llibertat de Reus. Un cop han difós les imatges a través de les xarxes socials, han optat a diferents premis que s'han lliurat al final de la trobada. 

Per tant, tothom hi guanya. Els participants en surten satisfets, però també els organitzadors, que veuen com la promoció de la ciutat i de la fira de l'oli té una gran repercussió a les xarxes socials. 

Entre tots els participants sumen un total de 240.000 seguidors a la xarxa Instagram.