Back to top

La marca 'Visit Reus Summer' busca incrementar el turisme d'estiu

L'Ajuntament de Reus presenta una nova campanya de captació de turisme d'estiu. La marca 'Visit Reus Summer' s'allargarà fins el 30 de setembre i té com a objectiu desenvolupar el patrimoni reusenc i promoure els productes propis.
'Visit Reus Summer' té com a objectiu desenvolupar el patrimoni reusenc i promoure els productes propis.

L'Ajuntament de Reus ha presentat la nova campanya de captació de turisme de l'estiu. Aquesta iniciativa, batejada com 'Visit Reus Summer', s'allargarà fins el 30 de setembre, L'acció promocional passa pel desenvolupament de la marca turística 'Visit Reus' i l'oferta de diversos productes turístics com la Ruta del Vermut, entre d'altres propostes. L'Agència de Promoció de Ciutat preveu, per aquesta temporada, un increment del turisme rus, la consolidació del turista estatal i l'augment del turista de proximitat.

En el que portem d'any, les estadístiques certifiquen un augment del 13% d'aquests visitants més propers que es centren, principalment, en un consum de productes culturals com poden ser, l'Institut Pere Mata o la Casa Navàs. "Pretenem augmentar l'estada dels visitants a la ciutat i oferir més i millors productes turístics fent una comunicació per productes com el shopping, marca Gaudí, cultura i gastronomia", ha destacat la regidora de Projecció de Ciutat a l'Ajuntament de Reus, Montserrat Caelles.

Paraules clau: