Back to top

La polsera Visit Reus incorpora una app amb descomptes i regals

La polsera turística Visit Reus incorpora a partir d'avui mateix una aplicació per a dispositius mòbils. La nova eina inclou la millora de l'oferta de la polsera i ofereix més serveis de ciutat als visitants que adquireixin aquest producte potenciant l'accés a l'oferta turística pública i privada.
La polsera Visit Reus incorpora una app amb descomptes i regals

Aquesta és la nova aplicació per a dispositius mòbils que incorporà el producte turístic Visit Reus per complementar la polsera, llençada l'estiu passat. Amb aquesta polsera es pot visitar 5 dels principals espais patrimonials i culturals de la ciutat a un preu reduït. Ara, amb el nou aplicatiu s'ofereixen més serveis als visitants com una agenda d'esdeveniments, el bus gratuït per anar a visitar l'Institut Pere Mata o una guia que incorpora diversos comerços de la ciutat i que ofereixen descomptes o regals.

Montserrat Caelles és regidora de Promoció de Ciutat de l'Ajuntament de Reus i explica que "llencem a partir d'avui la segona etapa d'aquesta eina i afegim una aplicació per a dispositius mòbils que respon a l'oportunitat d'oferir més serveis als visitants que adquireixin aquest producte turístic a la vegada que millorem la seva experiència a Reus i també potenciant el seu accés ara ja, no només pública sinó també privada".

La descàrrega de l'aplicació és gratuïta i permet la lectura de tots els apartats però per poder activar les 5 visites als espais culturals i les promocions i descomptes és necessari adquirir la polsera. En aquesta primera fase d'aquesta app s'hi han adherit una vuitantena d'establiments comercials i de la restauració, així com empreses del sector turístic i de la producció del Vermut de Reus, que ofereixen visites als seus cellers.

Caelles ha afegit que "és veritat que aquests mesos que portem treballant portem-ho fent-ho amb la taula de comerç en la qual totes les entitats de comerciants hi són integrades i per això també tenim la confiança de què serà una bona eina perquè quan s'hi impliquen tots els agents implicats tot surt bé, més enllà de les modificacions que segur que haurem de fer perquè és una eina innovadora i pionera".

El producte Visit Reus es va crear com a estratègia de promoció de l'oferta turística de la ciutat. Des de l'estiu passat s'han venut més de 2.000 polseres i el principal usuari prové del turisme català.

Notícies relacionades