Back to top

La primavera, les botigues de roba altera

LAURA ROIG

Malgrat la baixada de temperatures dels últims dies, tenim a tocar la primavera, i això fa que les botigues s’hagin omplert de la roba de la nova col•lecció, que mira, ja, cap el bon temps. Amb l’objectiu de promocionar els articles de la nova temporada, els venedors dissenyen diferents estratègies o iniciatives comercials.

Robes vaporoses, peces amb calats i puntes, colors variats i detalls lluents. Aquests són alguns dels trets característics que marquen la tendència de cara a la primavera i estiu.

I amb l’objectiu d’atraure clients i incrementar les vendes, alguns dels comerciants han impulsat campanyes publicitàries tan curioses com aquesta, on unes noies guarnides amb flors han sortit al carrer per captar clients oferint-los concursos a través de les xarxes socials i descomptes.

I és que iniciatives com aquesta donen visibilitat als comerços i incrementen la seva activitat. Però no és l’única manera de promocionar-se. Altres establiments opten per impulsar estratègies comercials que es basen en la diferenciació i exclusivitat dels seus productes.

Aquest és el cas, per exemple, de la botiga Xarol, que just acaba de reobrir l’establiment al carrer Major. Tot plegat forma part de l’activitat comercial de Reus que, quan arriba la primavera, s’activa.