Back to top

L'Ajuntament enviarà 80.000 missatges electrònics

L'objectiu de la iniciativa és deixar enrrere el paper, reduir les despeses i guanyar en agilitat
noticies

L’Ajuntament de Reus inicia aquest dijous, 27 de febrer l’enviament massiu de 80.000 correus electrònics i SMS a la ciutadania per demanar que actualitzi les dades de contacte on vol rebre les comunicacions oficials de l’administració municipal.

La mesura s’emmarca en l’estratègia de Transformació Digital de l’Ajuntament, per tal d’actualitzar el sistema de notificacions a la ciutadania i apostar per les comunicacions electròniques.

Els objectius són:

  • Mediambientals (deixar enrere el paper)
  • Econòmic (reduir la despesa en enviaments postals)
  • Operatius (guanyar en agilitat)

Entre el 27 de febrer i el 20 de març, es faran un total de 80.626 enviaments, dels quals 39.105 seran correus electrònics i 41.521 per SMS.

El missatge s’enviarà a les persones físiques, jurídiques i entitats de les quals l’Ajuntament disposa d’un contacte digital. Se’ls demana que actualitzin el correu electrònic o número de telèfon mòbil, i que triïn per quin dels dos canals prefereix rebre les comunicacions de l’Ajuntament.

En el moment d’actualitzar les dades, la ciutadania autoritzarà l’Ajuntament a fer les notificacions pel canal escollit.

El text que s’enviarà dona instruccions de com actualitzar les dades:

Com canviar les dades de contacte?

L’actualització del sistema de notificacions a la ciutadania i l’aposta per les comunicacions electròniques s’emmarca en l’estratègia municipal per la transformació digital, entesa com una eina d’innovació.

Per fer-ho, avança en la implantació de solucions innovadores en dues direccions: la manera de relacionar-se amb la ciutadania i la presa de decisions.

Notícies relacionades