Back to top

Les DOP del territori es promocionen a través d'un tast online

Amb la voluntat de promocionar l'oli del territori, la Diputació de Tarragona i l'Ajuntament de Reus s'han afegit a una de les accions de l'Associació Espanyola de Municipis de l'Olivera, AEMO. Es tracta d'un tast online d'aquest producte estrella sota el nom 'A qué sabe Catalunya'.

La Diputació de Tarragona i l'Ajuntament de Reus han presentat aquest dijous, 20 de maig, la nova campanya de difusió de l’Associació Espanyola de Municipis de l’Olivera (AEMO), amb la voluntat de promocionar els olis de les tres Denominacions d’Origen Protegides de la demarcació: Siurana, Terra Alta i Baix Ebre-Montsià.

La campanya 'A qué sabe Espanya'

Es tracta d'un tast d'olis via online sota el nom 'A qué sabe Catalunya'. Una jornada que tindrà lloc el pròxim 27 de maig i en què es degustaran algunes de les principals varietats d'oliva dels olis de Catalunya.

El tast s'emmarca dins de la campanya 'A qué sabe Espanya?', que té com a objectiu donar a conèixer els diferents matisos olfactius i gustatius de l'oli a través de 6 sessions de tast dels olis de diferents zones.

A la presentació també han assistit el president de la DOP Siurana, Antoni Galceran, el director del Panell de Tasts d’Olis de Catalunya, Xavier Vicens, i l’investigador de l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA), Juan Francisco Hermoso.

Oli Palau Bofarull

Premis CDO 2021

Paral·lelament, i segons ha assegurat el vicepresident primer de la Diputació de Tarragona, Quim Nin, la setmana vinent es donaran a conèixer els millors olis d'oliva verge extra de les Denominacions d'Origen Protegit de la demarcació, és a dir, Baix Ebre - Montsià, Siurana i Terra Alta, que organitza, anualment, el Centre de Desenvolupament de l'Oli (CDO).

Paraules clau:

Notícies relacionades