Back to top

Les xarxes socials i el multicanal, el futur de la venda online

ADRIÀ MORTE

La venda multicanal, o vendre per internet a través de diverses plataformes, serà l’eix principal de la tercera edició de la Fira de Comerç Online. El FIBO se celebrarà el proper 4 de febrer i té com a objectiu donar a conèixer les eines que un empresari pot utilitzar a la xarxa per millorar la seva facturació.
A falta d’una setmana, el certàmen ja compta amb prop de 400 inscrits.

La Fira de Comerç Online de Reus arriba a la seva tercera edició amb una programació centrada en l’ús de les xarxes socials com a canal de venda eficaç, la creació de botigues online i el posicionament web. Segons els organitzadors, el 70% dels internautes asseguren que les seves compres estan influïdes per les xarxes socials, el que es coneix com venda multicanal.

La FIBO també preten ser una trobada entre les empreses que es dediquen a aquest sector i el comerç tradicional. Una oportunitat per trobar eines i recursos per apostar en la presència a internet.

A falta d’una setmana perquè se celebri el certàmen, la fira ja compta amb uns 400 inscrits, entre els que destaquen estudiants, empresaris i autònoms.