L'Hospitalet de l'Infant estrena nova imatge per promocionar el turisme de platja i muntanya
Sota el lema "On el mar es fa muntanya" l'Hospitalet de l'Infant vol promocionar la riquesa turística del municipi, entenent-lo com una vila que és capaç d'encabir els dos termes, el turisme de muntanya i el turisme de platja, units en un mateix terme municipal per una bona pila de camins i rutes que es poden realitzar tant a peu com amb bicicleta.
El nou logotip que estrenarà el municipi també gira entorn aquest concepte. Amb un aspecte renovat i modern, la nova imatge de l'Hospitalet, realitzada per l'empresa Simbòlic Comunicació, ha estat ideada per tenir encaix en qualsevol activitat turística del municipi, sigui de muntanya o de platja.
La nova web s'habilitarà pròximament
Totes aquestes activitats, rutes i espais a visitar es podran consultar a la nova pàgina web, que estarà disponible en les pròximes setmanes, i que pretén ser un portal "on trobar tot el que es pot fer i tot el que es pot veure a l'Hospitalet i Vandellòs", tal com ha explicat la regidora de Turisme de l'ajuntament, María José Gómez.
Sílvia Carrillo, tècnica de Turisme a l'Hospitalet, ha explicat que, arran de la pandèmia, "ha canviat la manera de fer turisme, així com les activitats que es realitzen". D'aquesta manera, el municipi del Baix Camp ha decidit adaptar-se a la situació i potenciar aquestes activitats com l'agroturisme i el turisme de muntanya. A banda de la nova pàgina web, l'ajuntament també pretén fer difusió de les activitats turístiques a través de les xarxes socials.