Back to top

L'oli es converteix en element de promoció de ciutat

Els hotels de Reus obsequien els visitants amb una ampolla d'oli DOP Siurana. També se'ls entreguen entrades per als equipaments culturals i la Fira de l'Oli.
Un exemple del paquet promocional DOP Siurana

L'oli Siurana, l'anomenat or líquid, no només serveix per donar nom als molins i productors de la seva denominació d'origen. Serveix, també, per atraure visitants als municipis on s'hi celebren fires i festes amb aquest producte per protagonista. Així s'ha detectat des de Reus, on els 6 hotels de la ciutat ofereixen descomptes durant aquestes dates, a més d'un paquet promocional. Fanny Batlle, directora de l'hotel NH Ciutat de Reus, explica que consisteix en descomptes del 30 %  sobre les tarifes dels hotels.

A més, també se'ls regala una ampolla d'oli de benvinguda i entrades per a la Fira de l'Oli. La promoció inclou, també entrades per alguns equipaments culturals de la ciutat, com museus i patrimoni modernista. No és el primer any que se sumen a aquesta campanya, i és que han detectat que serveix per atraure visitants a Reus.

Paraules clau: