Back to top

Nestlé invertirà més de 6 milions d'euros a la seva fàbrica de cafè de Reus

Es destinaran a la instal·lació d'una nova línia de producció de cafè torrat, mòlt i en gra, que es comercialitzarà tant en el mercat nacional com en altres països d'Europa i Àsia.

Nestlé Espanya té previst invertir prop de sis milions i mig d'euros en el seu centre de producció de Reus , recursos que es destinaran a la instal·lació d'una línia de producció de cafè que inclourà una torradora d'última tecnologia, nova maquinària  i avançats sistemes d'empaquetat i paletització.

Augment de la capacitat de producció

Les obres començaran aviat  i es preveu que finalitzin a mitjan 2022. Gràcies a aquesta inversió, la fàbrica podrà augmentar la seva capacitat de producció en un 20%.

En la nova línia es fabricarà cafè torrat, en gra i mòlt, 100% de la varietat aràbiga, que es comercialitzarà tant en el mercat nacional com en altres països d'Europa i a Àsia. L'interès creixent d'aquests països pel cafè torrat ha fet que les exportacions de la fàbrica de Reus hagin augmentat considerablement en els últims dos anys, representant ja el 17% del seu volum de producció.

"Em sento especialment orgullós de l'aposta de la Companyia per la nostra planta. El fet que Nestlé ens hagi confiat una part important de la fabricació del cafè torrat és un reconeixement a la competitivitat del nostre centre i a l'expertise i la professionalitat que demostra dia a dia el nostre equip humà ", afirma Carles Sanz Bravo, director de la fàbrica de Nestlé a Reus.

Més de 40 anys d'història

La fàbrica de Reus va ser construïda l'any 1980 pels antics propietaris de la marca Brasília, marca que va donar nom també a la societat en 1972. En el 1990, Nestlé funda Productes de l'Cafè S.A. com a resultat de la fusió de tres grans empreses cafeteres amb seu a la ciutat de Reus. Des de llavors, Nestlé ha anat adquirint altres empreses sumant noves marques a les tres inicials. L'any passat la societat Productes del Cafè es va integrar a Nestlé Espanya.

Avui en dia , es comercialitzen les marques Bonka, Brasília, Santa Cristina i L'Estel, destacant la gamma Medalla d'Or per a perfils més gourmets amb una alta selecció d'orígens i blends.

Paraules clau:

Notícies relacionades