Back to top

Obligatorietat de cita prèvia a l'Ajuntament de Reus

L'Ajuntament de Reus posa en marxa un nou sistema de cita prèvia pels tràmits a les diverses oficines. A partir del proper 25 de març tots els ciutadans hauran d'utilitzar-lo de manera obligatòria. Es podrà demanar hora telemàticament, per telèfon o directament a les oficines de l'Ajuntament.
Cita prèvia a les oficines de l'Ajuntament de Reus

El 25 de març és la data en la qual entrarà en vigor el nou sistema obligatori per demanar hora a les oficines d'atenció de l'Ajuntament de Reus. El consistori confia que amb la cita prèvia es prestarà servei als ciutadans amb la màxima eficiència i celeritat i s'evitaran cues i esperes innecessàries. Les citacions s'intentaran donar per l'endemà tret de les d'empadronament que, degut al gran volum de sol·licituds, seran d'un temps estimat superior.

Hi haurà tres vies per demanar hora: telemàticament al web de l'Ajuntament, per telèfon, trucant al 010 o, presentant-se a les oficines d'atenció ciutadana, on hi haurà ordinadors per aquesta finalitat. El consistori però, recomana que s'utilitzi la plana web per no saturar els altres serveis. Al realitzar la sol·licitud de cita prèvia, els usuaris rebran un codi QR amb el qual es podrà fer un seguiment de l'estat de la visita i també servirà per identificar el ciutadà.

Aquest nou sistema de cita prèvia estarà disponible a vuit oficines d'atenció de l'Ajuntament de Reus, com l'OAC, l'Oficina d'Habitatge, la d'Escolarització o també la de l'Atenció a l'Immigrant.