Reivindicar Gaudí des de la promoció de Reus
A partir d’ara, la marca de promoció de ciutat anirà directament lligada a la del “geni” reusenc, l’emblemàtic Antoni Gaudí. Així, s’inicia un procés intensiu de posicionament de marca, sota la idea que qui vulgui conèixer l’obra d’aquest artista, i d’altres personatges emblemàtics del modernisme català, no pot fer-ho sense visitar i conèixer la ciutat de Reus.
Aquesta nova imatge sortirà a la llum en la parada que el World Padel Tour farà a la ciutat, però la idea és que gastronomia, comerç, cultura i turisme, entre molts altres àmbits, es puguin incloure dins. A més, els colors s’aniran adaptant a cada context promocional, per jugar amb la creativitat i l’enginy que també va caracteritzar l’obra modernista de Gaudí.
La lletra R es converteix, doncs, en el punt central de la marca, una consonant que uneix el verb “gaudir”, per exemple del modernisme, del vermut, de l’art o del comerç, amb “Reus”. En definitiva, la voluntat és anar relligant el relat de ciutat sota el paraigua de l’univers Gaudí.
#Reus incorpora el nom del genial arquitecte Antoni Gaudí a la marca de ciutat i presenta #GaudíReus
— Ajuntament de Reus (@reus_cat) February 21, 2022
Es donarà a conèixer arran de la celebració a la ciutat del @WorldPadelTour https://t.co/0iAdk4jr1w@ReusPromocio #ReusUnaCiutatambGeni #Reusunaescapadagenial pic.twitter.com/goRyVP6V0c