Back to top

Reivindicar Gaudí des de la promoció de Reus

Amb l’objectiu de donar continuïtat a la marca ‘Reus, ciutat amb geni’, el nou eslògan ‘GaudíReus’ aglutinarà totes les accions d’impuls de la capital del Baix Camp.

A partir d’ara, la marca de promoció de ciutat anirà directament lligada a la del “geni” reusenc, l’emblemàtic Antoni Gaudí. Així, s’inicia un procés intensiu de posicionament de marca, sota la idea que qui vulgui conèixer l’obra d’aquest artista, i d’altres personatges emblemàtics del modernisme català, no pot fer-ho sense visitar i conèixer la ciutat de Reus.

Aquesta nova imatge sortirà a la llum en la parada que el World Padel Tour farà a la ciutat, però la idea és que gastronomia, comerç, cultura i turisme, entre molts altres àmbits, es puguin incloure dins. A més, els colors s’aniran adaptant a cada context promocional, per jugar amb la creativitat i l’enginy que també va caracteritzar l’obra modernista de Gaudí.

La lletra R es converteix, doncs, en el punt central de la marca, una consonant que uneix el verb “gaudir”, per exemple del modernisme, del vermut, de l’art o del comerç, amb “Reus”. En definitiva, la voluntat és anar relligant el relat de ciutat sota el paraigua de l’univers Gaudí.

Paraules clau:

Notícies relacionades