Back to top

Es reprèn l'avaluació escolar a partir del 14 d'abril de manera virtual

Els centres de primària i secundària de Reus ja s’estan posant les piles per dissenyar aquestes classes no presencials però denuncien que no serà fàcil, ja que part de l’alumnat no té els mitjans tecnològics adequats.
Estudis

‘Treballar però sense reproduir el què fan a les aules’. Aquesta és una de les premisses que des de l’Escola Marià Fortuny de Reus segueix per dissenyar el pla docent que seguiran virtualment a partir del 13 d’abril.

L’inici de la tercera avaluació s’haurà de fer, molt probablement sota situació de confinament i des del Departament d’Educació s’estan donant algunes directrius per tal que sigui qualificable. Molts centres però, el problema que tenen no és el d’estructurar un pla docent virtual, sinó el fet que molts alumnes no tenen una bona connectivitat o els dispositius necessaris per poder seguir amb aquest nou pla educatiu.

Els alumnes de cursos superiors no tenen tanta dificultat tecnològica

L’Institut Baix Camp, per la seva banda, també està readaptant el contingut del seu pla educatiu. En el cas dels alumnes de batxillerat, asseguren que el 100% dels estudiants tenen accés a Internet i ja estan habituats a utilitzar les diferents plataformes virtuals ja que forma part del seu pla docent. Pel que fa als alumnes de secundària, des del centre tenen clar que hi ha més diversitat i que per tant es possible que hi hagi alumnes que tinguin més problemes a l’hora de poder seguir connectant-se.

Els centre readapten les activitats

Des dels centres educatius també adapten les activitats per tal que els alumnes no hagin d’estar connectats tota l’estona per fer aquestes tasques, i a través de trucades telefòniques, es posen en contacte amb les famílies per intentar que cap alumne es quedi enrere fins que rebin algun suport per part de l’administració.

canalreus a telegram

Paraules clau:

Notícies relacionades