Back to top

Reus confia en l'arribada del turisme de l'Europa de l'est

Reus encara la temporada turística amb l'esperança posada en el mercat de l'Europa de l'est. Esperen un augment del turisme rus, bielorús i ucraïnès, al qual també auguren bons resultats del visitant de proximitat. El pressupost de la campanya de promoció turística d'estiu és de 190.000 euros, 30.000 més que l'any passat.
Campanya turisme estiu.

Reus amplia l'oferta turística amb l'objectiu d'incrementar el nombre de visitants de la ciutat. A partir de l'1 de juny i, fins al 30 de setembre, l'Agència de Promoció de Ciutat impulsa la campanya 'Visit Reus Summer' que compta amb un pressupost de 190.000 euros. Les accions se centren en ampliar en dies i horaris la visita dels diferents espais que conformen el patrimoni reusenc. Preveuen una possible arribada de nous mercats de l'Europa de l'est, com Ucraïna i Bielorússia.

Han destacat un augment del nombre de visites en els diferents espais patrimonials de la ciutat al llarg del primer semestre de l'any. Durant els quatre mesos de la campanya d'estiu, instal·laran el punt d'informació turística a l'estació d'autobusos. A aquest hi afegeixen l'Estació Enològica, oberta de divendres a diumenge també com a punt d'atenció al visitant.

Paraules clau: