Reus incrementa el nombre de visitants gràcies a l'oferta turística patrimonial
Aquesta ha estat la primera temporada en què Reus ofereix la nova diversificació de l'oferta turística patrimonial. La ciutat ha tingut un 14% més de visitants amb les visites a la Casa Gaudí, a l'Institut Pere Mata, al Campanar de la prioral de Sant Pere, als museus i amb els nous horaris de visita a la Casa Navàs.
Aquesta oferta té com a complement la polsera 'Visit Reus', operativa des de l'agost de l'any passat, i que aquest estiu ha activitat una nova aplicació mòbil per arribar directament al visitant.
Tanmateix, aquesta tendència s'engloba dins de la nova campanya de comunicació 'Visit Reus Summer'. La iniciativa ofereix visites enfocades a un públic més familiar però també gastronòmic, artístic o comercial.
A més, una de les característiques que aporta aquesta polsera és que té una durada de sis mesos i permet als visitants tornar als visitants quan ho desitgin. S'espera tancar la temporada a finals de setembre amb una valoració més global i amb diferents factors a tenir en compte.