Back to top

Salou promou el comerç de proximitat familiar i inclusiu

A través de diferents cartells i microaparadors, volen treballar per crear una ciutat més inclusiva i tolerant amb tots els models de família.

Salou vol sensibilitzar sobre la diversitat familiar a través d'una nova campanya de comerç local. Sota el lema Family Shopping, les àrees de Dinamització Econòmica i Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Salou han editat una cartelleria i han col•locat microaparadors als 70 comerços del municipi que s'han adherit per tal de treballar la tolerància i el respecte cap a tota mena de famílies.

El regidor de Dinamització Econòmica i Participació Ciutadana a l'Ajuntament de Salou ha declarat que volen "trencar amb l'estereotip de família d'home, dona i nens. Quan parlem de turisme familiar o de compres en família, volem que tothom se senti identificat quan parlem de comerç en família."

Salou, ciutat turística

salou

Salou va ser una de les primeres ciutats a rebre el certificat destí turístic familiar de la Generalitat l'any 2003. Una fita que ara volen traslladar al comerç local perquè "hem de fer un pas cap endavant i fer entendre i també que se sentin acollides aquelles famílies que entenem que són diverses, perquè el concepte de família no és únic, al revés, és un concepte plural" segons ha declarat l'alcalde de Salou, Pere Granados.

La campanya compta també amb la col•laboració de l'Associació Shopping Salou Comercials i Empresaris, qui, juntament amb el consistori, ja treballen per implantar noves promocions.

Paraules clau:

Notícies relacionades