Back to top

El sector turístic de Reus s'alimenta de casa i de Rússia

Els mercats principals han estat el català i el rus, que han visitat sobretot el Centre Gaudí, en detriment d'elements patrimonials de la ciutat com ara l'Institut Pere Mata o la Casa Navàs.
Turistes russos arribant a l'estació de busos de Reus

La campanya turística a Reus s'han tancat amb un 6% més de visites al Gaudí Centre. Es tracta d'un creixement motivat, sobretot, per l'empenta del turisme català i rus. De fet, la campanya que portava per nom 'Delícies d'estiu' ja es va dissenyar d'acord amb les previsions que indicaven un augment de turistes a la Costa Daurada i a Reus, al llarg de l'estiu.

Tot i que el Gaudí Centre ha rebut fins a 26.500 turistes, l'Institut Pere Mata ha patit un descens de l'11% dels visitants, en comparació amb l'any anterior. També ha estat positiva l'obertura del campanar al públic de manera estable. Prop de dues 1.400 persones l'han visitat des de la seva obertura el 9 d'agost.

Paraules clau: