El Tomb de Reus a punt per a la campanya de Nadal
Reus referència de les compres
S'acosta la temporada nadalenca i això és sinònim de gent al carrer, mirant i comprant regals. I és que amb l'eslògan 'Comprar a Reus val per 2', el Tomb de Reus comença la campanya per aquest Nadal. De fet, la principal intenció de l'entitat reusenca és estimular i augmentar les vendes durant aquest període, a més de posar la ciutat com la referència de les compres de la comarca.
Tornen els 'Reuros'
Els 'Reuros', la moneda fictícia del Tomb, tornaran a ser els protagonistes d'enguany. De manera que per cada 20€ de compra es farà l'entrega d'un bitllet de 20 Reuros, i amb l'acumulació de 15 d'aquests es podrà participaren el sorteig de diferents premis.
3 sortejos de 4 premis de 600€
Així doncs, un dels principals al·licients de la iniciativa són els de tres sortejos de quatre premis de 600€ en vals de compra que es podran gastar entre els 170 establiments participants.
Novetats d'enguany
Una de les novetats d'aquesta edició seran la presència del senyor Reuro pels carrers reusencs, i la col·laboració en la campanya social 'Cap nen sense joguina'.