Back to top

Torna la jornada de màrqueting digital, Ficommerce

L’esdeveniment es durà a terme el dimecres 10 d’abril.
Imatge d'arxiu de la Ficommerce

El Clúster TIC, firaReus i ESIC organitzen una nova edició de la jornada de màrqueting digital, Ficommerce, que es durà a terme el pròxim 10 d’abril. Durant la jornada es realitzaran tallers, conferències i taules rodones sobre optimització de continguts per a xarxes socials, tips i tècniques d’engagement amb el client, SEO, SEM, blockchaininbound màrqueting i chatbots, entre d’altres. Les conferències i tallers aniran a càrrec de professionals d’empreses com McCANN WorldGroup, Norwegian Airlines, Prestashop, Banc Sabadell i Freshly Cosmetics, entre d’altres.

El preu de l’entrada general és de 10 euros (5 euros pels estudiants) i cada taller té un cost de 25 euros (abonament a tots els tallers per 60 euros). El programa i la compra d’entrades es pot efectuar a través de la pàgina web de la jornada: http://www.ficommerce.esEl programa de Ficommerce consta de dos blocs diferenciats, un de més teòric, “Attract & Engage” i un altre que es desenvoluparà en paral·lel, amb tallers més pràctics, “Sell & Convert”. Tot i amb això, no és obligatori seguir un itinerari concret, sinó que es poden triar tallers/conferències de manera independent.