Back to top

El turisme de la Costa Daurada vol obrir-se al mercat d'Europa de l'Est

El clúster del turisme de la Costa Daurada posa la mirada a Europa de l'Est de cara a obrir el seu mercat aquest 2019. En una trobada entre els diferents municipis que formen part de la Federació empresarial d'hostaleria i turisme, s'ha presentat el pla conjunt de promoció. Tot i això, el 30% del pressupost seguirà destinant-se al públic nacional.
costa daurada

Polònia és el nou país pel qual el conjunt de promotors turístics de la Costa Daurada volen apostar aquest 2019. Així es contempla en el Pla Conjunt de Promoció, presentat pels representants públics i privats del sector turístic del territori.

El pressupost que es destina en aquest pla és igual que en els dos darrers anys, de 900.000 euros. El 30% d'aquest capital correspon a la promoció que busca el públic nacional. Pel que fa a Europa de l'Est i Rússia, el percentatge que s'hi destina és del 9%, portant la promoció en una quinzena de ciutats russes. Pel que fa a la resta d'inversions, es reparteixen de la següent manera: un 20% pel públic francès, un 10% per l'alemany, un 6% per Regne Unit i Irlanda, un 6% a Rússia i un 3% a Europa de l'Est.

El país polac és un dels mercats que es vol potenciar, segons Marta Álvarez, gerent de la Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme. 

Pel que fa al tipus de públic que es vol atreure, el familiar continua sent ben present en el paquet d'accions com presència en fires internacionals i espectacles. Ara bé, per potenciar la desestacionalització, la Costa Daurada tampoc tancarà les portes al públic de la tercera edat i al jovent.

D'altra banda, els diferents promotors turístics tenen previst continuar treballant amb els touroperadors internacionals i amb eines de comarketing aquest any.

Notícies relacionades