Back to top

Valoració positiva de la campanya 'A Reus X2' guanya el doble del que compris

Aquest divendres 21 de desembre, en directe a Canal Reus TV, es realitzarà el primer sorteig d'aquesta promoció comercial
Valoració positiva de la campanya 'A Reus X2' guanya el doble del que compris

La campanya de Nadal promoguda i organitzada pel comerç de Reus, en concret per l’associació El Tomb de Reus amb la participació de la Unió de Botiguers de Reus i el Centre Comercial El Pallol i que compta amb la col·laboració de Reus Promoció arriba al mes d'activitat amb bones sensacions.

Des de l'organització destaquen que en aquesta campanya participen més de 280 establiments i que la gran majoria 'ha rebut la campanya amb molt bona acollida'. Una gran part, participen activament i informen al seu client de la campanya i, tot i la complexitat i la novetat que d’entrada pugui despertar la mecànica de l’acció, tot sembla indicar de que l’acollida ha sigut satisfactòria.

Ens trobem a poques hores de celebrar-se el primer sorteig que tindrà lloc aquest divendres 21 de desembre a les 20:30 en directe per Canal Reus TV.

De moment, s’han repartit més del 50% de les butlletes de 20 Reuros del total de les 260.000 que es van distribuir als comerços a l’inici de campanya i, hi ha establiments que se’ls li ha proveït fins a 4 vegades, el que significa que hi ha negocis que ja han arribat a entregar, en el que va de campanya, més de 3.000 butlletes.

La feina que s’està duent a terme des de la Caixa Gaudí, l’epicentre logístic d’aquesta campanya, està sent crucial per al bon funcionament de la campanya. No només per la recollida i el bescanvi de butlletes sinó també per tota la informació que s’està proporcionant al ciutadà. Ja s’han recollit més de 15.000 butlletes de 20 REUROS, les quals s’han anat bescanviant per participacions als 3 tipus de sorteigs.