700 inscrits en una setmana per l'11-S a Barcelona

Queden dues setmanes exactes per la Diada Nacional de Catalunya i de moment, l'ANC ja ha omplert 7 busos per anar a la ciutat comptal. Durant la primera setmana d'inscripcions, unes 700 persones s'han apuntat per omplir la Diagonal de Barcelona amb l'objectiu de reivindicar la República Catalana.
L'ANC reusenca té bones expectatives i preveu que arribaran a les 3 mil persones apuntades.
Com cada any, l'Assamblea Nacional Catalana és l'encarregada d'organitzar l'esdeveniment. La seu reusenca és un dels punts d'inscripció per a totes aquelles persones que es vulguin apuntar. A més, també ofereixen el pack de la samarreta d'aquest any, juntament amb una motxilla i un ventall.
A Reus, es duran a terme diversos actes per l'onze de setembre.
"El dissabte hi haurà l'ofrena floral al General Moragues que es fa al carrer Dr. Robert. L'onze de setembre, pel matí, es farà una manifestació de l'esquerra independentista pels carrers de la ciutat que s'organitza cada any", apunta el coordinador de l'ANC, Jaume Ollé.
Tot i que l'ANC no participi en aquestes accions, recolza la causa i anima a tots aquells que no poden anar a Barcelona, que s'uneixin als actes reusencs.