Back to top

Benestar Social atén per telèfon a més de 3.300 persones amb vulnerabilitat

Els Serveis Socials de l'Ajuntament de Reus han fet 1.848 seguiments des de l'àmbit de Gent Gran i Dependència, 458 des del d'Infància, Adolescència i Família i 45 des del de Violència.
Serveis Socials

Amb l'objectiu de continuar oferint la prestació dels serveis bàsics a les famílies i persones que es troben en situació de vulnerabilitat i atendre les necessitats socials bàsiques de caràcter més urgent, Benestar Social ha fet el seguiment a 2.488 persones en situació de vulnerabilitat des dels diferents àmbits en què es treballa. 

També s'han donat d’alta 89 serveis adreçats a les persones en situació de vulnerabilitat: 62 àpats a domicili, 15 serveis de teleassistència i 12 serveis d'ajut a domicili (SAD).

Urgències socials: 977010034

De moment, el telèfon que facilita Benestar Social per a les urgències socials ja ha rebut 812 trucades. A més, han atès 49 persones mitjançant altres vies.

Ja s'estan repartint les targetes moneder de les beques menjador

Des de l’àmbit d'Infància, Adolescència i Família s’està gestionant la distribució a domicili les targetes moneder de les beques de menjador escolar i servei d'àpat entre els 2.651 alumnes de 1.772 famílies beneficiàries de l'ajut del curs escolar 2019-2020.

156 persones voluntàries

I des de l'àmbit de Dinamització Comunitària i Cohesió Social, s'ha creat un registre de voluntariat, penjat a la web reus.cat, en què ja s'han inscrit 156 persones, disposades a ajudar a gent gran, o altres col·lectius vulnerables, que tenen dificultats per veure cobertes les necessitats bàsiques, ja que no poden sortir a comprar, a buscar medicaments a la farmàcia o a baixar les escombraries.

canalreus a telegram

Paraules clau:

Notícies relacionades