Back to top

Borges inverteix en la reactivació de l'hostaleria

L'empresa es prepara pel seu 125è aniversari aquest 2021 amb la inauguració de la "Casa Borges - Mas de Colom".

En una segona meitat d'exercici molt complicada, pels efectes de la Covid 19, Borges International Group ha obtingut un resultat consolidat de 23,7 milions d'euros, dels quals ha destinat a la reactivació de l'hostaleria i la restauració així com a la generació d'ocupació a través d'inversions en sostenibilitat, seguretat alimentària i innovació.

Per productes, Borges ha comercialitzat un total de 307 mil tones, de les quals destaquen els olis d'oliva amb un 41% del total de les vendes, seguits dels fruits secs amb un 29% i els olis de llavors amb un 15%, completen el 15% restant les olives, vinagres, pasta de blat dur, salses, confitats, begudes de fruits secs i subproductes (farines de llavors i closca d'ametlla).

Les vendes a mercats internacionals representen un 71% del total de la seva xifra d'ingressos, mantenint el seu pes respecte a l'exercici anterior. L'elevat percentatge de venda a l'exterior es deriva de la comercialització dels seus productes en 107 països a través de les seves oficines i filials comercials a Espanya, Estats Units, França, Itàlia, Rússia, Brasil, Índia, Xina, Singapur i Tunísia.

La rehabilitació de Mas de Colom i 125 anys d'història

Al 2021 Borges International Group complirà 125 anys d'història i suma 1.181 empleats al món, la qual cosa suposa un increment del 16% del seu talent en els cinc últims anys. Està present en 13 països, amb 11 plantes industrials i 15 oficines comercials.

L’empresa prepara el seu aniversari amb l’inauguració de la Casa Borges, un projecte de rehabilitació de l’edifici i adequació de la finca que l’envolta (pensat per al cultiu agrícola de pistatxos, ametllers, oliveres i noguers).

Suport a el sector de la restauració

Per tal de minimitzar les serioses dificultats que ha travessat aquest canal, Borges, va posar en marxa el passat mes de maig un pla per la seva reactivació ajornant els cobraments de la campanya d'estiu i amb la donació, per impulsar la seva reobertura, de 5 milions d'envasos monodosi, les quals requereixen una mínima manipulació, augmentant la seguretat alimentària i disminuint les possibilitats de transmissió de coronavirus, enfront d'altres envasos que passen de mà en mà multiplicant les possibilitats de contagi.

Borges ha estat la primera empresa envasadora d'oli en obtenir el certificat ECOSENSE contribuint així a aconseguir l'objectiu "Estratègia Europea per al plàstic en una economia circular" de 10 milions de tones de plàstic reciclat utilitzat per fabricar nous productes abans de 2025.

Paraules clau:

Notícies relacionades