Campanya Nadal 2021: menys productes i més cars
Un Nadal amb pocs regals i els pocs que hi hagi seran més cars. Aquesta és la previsió que en fan els economistes a dos mesos vista.
Les conseqüències econòmiques de la pandèmia
I és que segons el professor d'economia i màrqueting de la Universitat Rovira i Virgili, Jaume Gené, actualment estan convivint diverses crisis mundials que provocaran una manca de productes i que els pocs que hi hagi augmentaran el preu.
"Que no s'estengui el pànic"
En qualsevol cas, Gené assegura que no ens quedarem sense existències i que, per tant, no cal arribar als extrems als quals es va arribar amb el paper higiènic o les conserves durant els primers dies de confinament.
El que està clar és que la jornada del Black Friday servirà als comerciants per fer un tastet de què pot esdevenir la campanya de Nadal.
Davant d'aquest panorama, els experts recomanen no deixar les compres de Nadal per a l'últim moment, però també fan una crida al sentit comú perquè no s'estigui el pànic.