Back to top

Comaigua estrena una nova aplicació d'avís d'incidències

Facilitar els canals de comunicació i client. Aquesta és una de les voluntats que s'amaguen rere Wicot, la nova aplicació que ha posat en marxa l'empresa Comaigua. Mitjançant SMS i correus electrònics, la companyia avisa en temps real sobre incidències a la xarxa de subministrament o bé avaries
APP

L'empresa de subministrament d'aigua Comaigua ha engegat a la comarca un nou sistema en què aposten per la comunicació entre usuaris i companyia. Mitjançant una aplicació informàtic, anomenat Wicot, els encarregats poden enviar una alerta a la centraleta per després avisar als consumidors que estiguin afectats per una avaria o bé un tall programat.

Una eina que pretén facilitar la interacció entre usuaris i empresa. Després d'una primera prova pilot, l'aplicació ja està en marxa en tots els municipis en els quals està present Comaigua. Així doncs, els veïns de la Selva del Camp, Cambrils, Vinyols, Castellvell, Borges del Camp ja es beneficien del sistema.

Paraules clau:

Notícies relacionades