Comencen les preinscripcions per les escoles bressol de Reus
Del 10 al 21 de maig és el període per tal de realitzar la preinscripció en llar d'infants i escoles bressol de Reus. Igual que pel curs passat, es recomana fer la sol•licitud de manera telemàtica a través de la web de l'ajuntament per tal d'evitar el moviment de persones tal com marquen mesures sanitàries. Tot i això, se seguirà atenent presencialment a l'Oficina Municipal d'Escolarització amb cita prèvia, i en les mateixes escoles Bressol.
Pel curs 2021-2022 hi ha un total 268 places municipals i la distribució provisional de les preinscripcions es publicarà el 27 de maig mentre que el 2 de juny es farà pública l'oferta definitiva. El període de matrículació serà del 7 al 17 de juny.
Pel que fa el sistema per otorgar les places, es farà segons ordre de puntuació, establint els següents criteris:
- Germans al centre o progenitors que hi treballin: 40 punts
- Viure a Reus: 30 punts
- Els dos progenitors treballant o en situació d'ERTO: 30 punts
- Un progenitor treballant i un en excedència: 25 punts
- Família monoparental o monomarental: 15 punts
- Família nombrosa: 15 punts
- Beneficiaris de la Renda Mínima d'Inserció: 10 punts
- Discapacitat, sigui de l'alumne, progenitor o germans: 10 punts
Es manté la tarifa social per a les Escoles Bressol
Per altra banda, es manté la tarifa social que subvenciona determinades situacions de les famílies amb l'objectiu de garantir l'accés a les escoles bressol d'una manera més equitativa.
