Continua la bona dinàmica del Riudoms
La permanència a la Primera Nacional implica fer-se fortes a casa, i el Riudoms està seguint aquest principi al peu de la lletra. Tercer triomf consecutiu de les riudomenques a casa, i novament, contra un rival directe en la lluita per la salvació. L'equip balear de l'Sporting Santa Ponsa Talarrubías no ha pogut fer massa cosa davant del conjunt del Baix Camp.
Al minut 9 de la primera part, Júlia Vernet ha penjat una pilota a l'àrea i Sara Codina ha rematat de cap per avançar el conjunt de Raúl Lucha (1-0). Amb l'avantatge per la mínima s'ha arribat al descans. A la represa, les grogues han continuat amb el domini del partit, i un bon contraatac col·lectiu ha acabat amb una passada de la mort de Laura Mas a Sara Codina, que ha fet el segon (2-0). Un resultat que podria haver variat si l'àrbitra del duel hagués assenyalat dos penals clars favorables al Riudoms.
Amb aquesta victòria el Riudoms suma 15 punts en 12 partits, i continua en novena posició, a la zona tranquil·la de la classificació. L'últim partit del 2022 el disputaran el pròxim diumenge 18 a les Illes Balears contra l'Algaida, onzenes amb 11 punts.