Back to top

Creixen més d'un 40% les consultes a l'Oficina de Consum

Durant la crisi sanitària s’han aturat la majoria d’activitats, i molts dels serveis ja pagats s’han cancel·lat, fet que genera molts dubtes en el consumidor. Des de l’Oficina de Consum de Reus i el Baix Camp ens donen respostes a les preguntes més freqüents dels consumidors.
oficina de consum

El sector turístic encapçala les consultes

Pacs turístics, reserves d’hotels o vols anul·lats durant la pandèmia són les qüestions que han generat més consultes a l’Oficina de Consum de Reus i el Baix Camp des que es va decretar l’Estat d’Alarma.

I és que són moltes les persones que durant aquests mesos tenien previst viatjar i ja havien pagat els serveis, o part d’ells. En dades del mes d’abril, les consultes dels consumidors han crescut un 41% en relació a un mes habitual.

Si bé des de Consum aconsellen, en la mesura del possible, un acord entre empresa i consumidor abans d’arribar a  la devolució de diners, aquest tràmit requereix d’un procés que es pot allargar més de seixanta dies. A més, mentre duri l’estat d’alarma l’empresa no té l’obligació de posar-se en contacte amb el client. Per arrencar el procés, el primer que ha de fer el consumidor és dirigir-se a l’empresa, ja sigui per telèfon o correu electrònic.

Atenció a distància

Actualment, i de forma excepcional, els horaris d’atenció al consumidor s’han modificat, i en cap cas són presencials. S’atenen a través d’internet, al correu consum@baixcamp.cat, o telefònicament els dilluns, dimecres i dijous de 9 a 12, al telèfon  977.32.71.00. Se'n poden consultar més detalls aquí.

cartell consum

canalreus a telegram

Paraules clau:

Notícies relacionades