Back to top

Desestacionalitzar el turisme, l'objectiu del nou pla de màrqueting a la Costa Daurada

El director de l'Agència Catalana de Turisme, David Font, ha presentat aquest matí a Reus el nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya pels pròxims 4 anys. Un document que des de la Generalitat ja estan donant a conèixer arreu de territori per tal de posicionar Catalunya com una de les millors destinacions turístiques del món.
Desestacionalitzar el turisme, l'objectiu del nou pla de màrqueting a la Costa Daurada

Prop d'una cinquantena d'empreses del territori han assistit a la presentació del nou Pla de màrqueting turístic de Catalunya per als pròxims 4 anys. Un document elaborat de manera conjunta entre els agents turístics, els patronats de turisme i el sector privat, per tal de posicionar Catalunya com una de les millors destinacions turístiques del món. Un nou Pla que a Reus ha estat presentat pel director de l'Agència Catalana de Turisme, David Font, el qual ha destacat que l'objectiu principal passa per desestacionalitzar el turisme.

En aquest sentit, i pel que fa a la Costa Daurada, Font ha remarcat la importància de potenciar altres elements turístics que no estan lligats a la costa, com són la gastronomia, la cultura o la natura. Uns aspectes que ha reafirmat el president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, assegurant que s'ha d'arribar a un equilibri conjunt. 

Un nou Pla de màrqueting turístic que té com a objectiu incrementar un 9% els viatges dels turistes durant els mesos de març, abril, maig i octubre. Tanmateix, es pretén incrementar un 11% el nombre de viatgers que s'allotgen en establiments turístics fora de la costa, per tal de desestacionalitzar i descentralitzar el turisme a Catalunya.

Paraules clau: