Back to top

Els ciutadans valoren positivament el servei d'Aigües de Reus

Els reusencs han valorat molt positivament el servei que l'empresa municipal Aigües de Reus presta a la ciutat. A través d'una enquesta anual que es fa als consumidors, s'ha constat que el 90% dels usuaris considera satisfactori el servei rebut al llarg del 2017. Els resultats extrets de l'enquesta no són una sorpresa, ja que any rere any els índexs de satisfacció del servei es mantenen força estables.
Els ciutadans valoren positivament el servei d'Aigües de Reus

Amb l'objectiu d'implementar millores progressivament, l'empresa Municipal Aigües de Reus fa cada any una enquesta entre els seus usuaris per tal de determinar la satisfacció dels reusencs envers el servei. L'enquesta confirma algunes de les tendències ja detectades en els últims anys com ara la satisfacció general del servei, ben valorat en un 90%.

El regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Reus, Daniel Rubio ha constatat que "augmentem amb el coneixement que té la ciutadania de què Aigües de Reus és una empresa pública que gestiona l'abastament de la nostra xarxa d'aigua i en segon terme, que la qualitat de l'aigua, la capacitat organolèptica, és a dir el sabor de l'aigua està molt ben valorada, és a dir que nosaltres treballem amb un bé natural, el sabem tractar i arriba amb les millors condicions a totes les llars de la ciutat".

Altres aspectes determinats en l'enquesta són la valoració que els usuaris han fet de la factura de l'aigua on també un 90% dels reusencs han afirmat que aquesta és clara i entenedora. Per altra banda el 76% dels usuaris considera que la relació qualitat preu del servei és adequada. L'enquesta també deixa nota la falta d'interrupcions en el subministrament d'aigua així com el baix percentatge de ciutadans que utilitzen l'aigua de la xarxa per beure, un aspecte a millorar, ja que des d'Aigües de Reus animen als usuaris a consumir-la també per aquesta finalitat.

Rubio ha afegit que "la finalitat de l'enquesta és una auditoria externa, una espècie de segell de qualitat que demanem si el tenim o no. Amb el resultat que demanem d'aquest 90% de satisfacció amb els nostres clients creiem que hi ha una satisfacció molt alta i que aquest segell de qualitat amb el qual es treballa des d'Aigües de Reus és notable, és gairebé excel·lent i que hem de seguir millorant perquè això continuï sent així durant molts anys".

Gràcies a aquestes enquestes l'empresa municipal sap com ha de millorar. És per això que en aquests moments hi ha diversos projectes en marxa com l'emissió de la factura electrònica o la potenciació de l'oficina virtual per reforçar l'atenció als usuaris.

Paraules clau: