Back to top

'Gaudim Reus', la nova targeta de fidelització de la Unió de Botiguers

No està vinculada a cap entitat bancària i cada negoci pot adaptar les promocions segons les seves pròpies necessitats. L’objectiu és que s’acabi convertint en una mena de guardiola individual on el client acumuli euros virtuals.

La Unió de Botiguers posa en marxa una nova targeta de fidelització. Sota el títol de Gaudim Reus, es tracta d'una nova targeta en què el client podrà acumular descomptes cada vegada que la presenti en efectuar les seves compres.

No està vinculada a cap entitat bancària i cada negoci pot adaptar les promocions segons les seves pròpies necessitats. L'objectiu és que s'acabi convertint en una mena de guardiola individual on el client acumuli euros virtuals i gaudeixi de descomptes.

gaudim reus, unio de botiguers de reus


A més, el propietari de la targeta també es beneficiarà de totes les campanyes, sortejos i promocions de la Unió de Botiguers en general. La targeta compta amb cinc dissenys diferents, obra del reusenc Jordi Romero, amb l'objectiu de relacionar, un cop més, el comerç local amb la identitat reusenca.

Els interessats en obtenir la targeta poden fer-ho inscrivint-se a través de la pàgina web de la campanya gaudimreus.cat o a qualsevol dels establiments membres de la Unió de Botiguers de Reus.

Paraules clau:

Notícies relacionades