12:15 - 11 abril 2022
Futbol
Golejada per continuar sent líders
La Fundació Futbol Base Reus continuarà encapçalant la Segona Catalana una setmana més, després de golejar a la Unió Esportiva Avinyonet (12-0).
Dinovena victòria de la Fundació en la Segona Catalana. Les roigs-i-negres van deixar el partit dat i beneït al descans, moment en el qual ja s'imposaven per 6 a 0 a l'Avinyonet, cuer de la categoria i que només ha sumat sis punts en tot el curs.
Salma Varela va obrir la llauna, Carla Vázquez i Marina Ramos van fer un pòquer de gols cadascuna. Iris Burgos i Elsa Doncel també van marcar, i qui tampoc va fallar a la seva cita amb el gol va ser Irati Lazcano.
Només queden tres jornades per acabar la lliga, i la Fundació es troba a dues victòries d'obtenir l'ascens a la Primera Catalana. La primera final serà el diumenge 24 d'abril al camp de l'Escola Futbol Base Vendrell.