El Govern ordena el tancament d'escoles i universitats

ACTUALITZACIÓ 13:42
El President de la Generalitat ha anunciat que s'activa el pla PROCICAT en fase 1 i que a partir de demà divendres 13 de març queden tancades escoles, instituts i universitats. El tancament d'escoles, instituts i universitats es mantindrà com a mínim durant 14 dies.
Diversos centres ja han tancat
A l'Anoia, Sabadell i Badalona ja han tancat diversos centres degut a alguns casos de coronavirus. Els tancaments han afectat més de 17.000 alumnes.
Davant d'aquesta situació, els col·legis es preparen per poder seguir l'escolarització en línia.
Mesures per fer front a l'impacte econòmic
Des del govern català, avui el vicepresident Pere Aragonès ha anunciat una sèrie de mesures per fer front a les afectacions econòmiques que té el coronavirus i el corresponent confinament.
El Govern obrirà una línia de crèdit de 1.000 milions d'euros per facilitar la liquiditat a les empreses. Una de les altres propostes anunciades per Aragonès és ajornar fins al setembre el pagament de la taxa turística, que s'havia de fer efectiva a l'abril.
Mesures per part de l'Ajuntament de Reus
Ahir al vespre l'alcalde de la ciutat, Carles Pellicer, i el regidor de Salut i Ciutadania, Òscar Subirats, van exposar les mesures de prevenció que es duran a terme a la ciutat en relació al Coronavirus.
Consulta totes les mesures de prevenció contra el coronavirus aquí
AMPLIAREM