La campanya de Nadal més musical durarà 45 dies

'Reus és Nadal'. Aquest és el lema de la nova campanya nadalenca que començarà aquest divendres amb l'espectacle 'Universus' que finalitzarà amb l'encesa de l'arbre de Nadal i la il·luminació de la ciutat.
Una campanya que porta com a gran protagonista la música, com a conseqüència de Reus Ciutat de la Música 2018. Els carrers de la ciutat s'ompliran de 8 espectacles mòbils que combinen diverses arts escèniques com la música, el teatre i el circ. D'aquesta manera, tots els comerços del centre es veuran beneficiats.
Una de les novetats és la instal·lació d'un túnel lumínic de 20 metres de llarg que decorarà la Plaça de la Llibertat. Zona que mantindrà la tradicional pista de gel, de la mateixa manera que ho farà la Plaça del Mercadal amb el mercat nadalenc i el Centre Comercial El Pallol amb el mercat d'artesania. Des del consistori, mostren una gran satisfacció respecte aquesta campanya.
"Que aquests 45 dies siguin els 45 dies de Nadal consolidat i repeteixo, la millor campanya nadalenca del país. Això és perquè hi ha iniciativa, ganes i il·lusió i la col·laboració de les entitats comercials de la ciutat", comenta l'alcalde de Reus, Carles Pellicer.
Una campanya que durarà 45 dies, fins al 6 de gener i que ha costat 130.000 euros, aproximadament.